LOCATION: Netherlands

Emporio Fashion
abodam March 15, 2009
This guy pulled on one sunday and offerred me a clothe after asking me for direction to a place. i got home opened the bag and it was all rubbish-fake goods. read full review »
Filled under: Lifestyle Location: Netherlands
DOWNLOAD PROVIDER, and they CHANGE NAMES
Charls March 8, 2009
--> DOWNLOAD PROVIDER, <---SCAM or somethingelse. They use every time another name. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Again "Download Provider" strikes, and now It was my turn. Exact the same trick. First they promise that you can download as much as you want after paying, at first to try for only 3-days for USD 4, 87. But later they grab again USD 31, 72. ANd it seems easy to do it, But how is t possible that this company can still get... read full review »
Filled under: Services Location: Netherlands
Google succeskit
Herm van Calcar March 6, 2009
I herewith like to ask you for a refund of the above anounts to my credit card, as I have not received any succes kit whatsoever. The amount totals to USD 45, 85 or € 36, 58 as was charged on this account by you to me. My name is Herm van Calcar Warmenbossenweg 5 9443TN Schoonloo tel: 0592-508048 E-mail: Hermvan@Hotmail.com Please cofirm receipt of this notice. read full review »
Filled under: Business & Finances Location: Netherlands
yahoo headquarters
varun March 3, 2009
they have provided me the followig details:- YAHOO HEADQUARTERS AMSTERDAM HOLLAND YAHOO LOTTERY RESULTS FEBRUARY 2009 Dear Sir/Madam We are happy to inform you that you have Won a Prize money of (One Million, Two Hundred Thousand Great British Pounds (£1, 200, 000.00 GBP) for the month of February 2009 lottery Promotion which was organized by YAHOO!. read full review »
Filled under: Other Location: Netherlands
be2
leo February 27, 2009
Dit bedrijf, be2 doet aan partner vinden, een soort huwelijks buro en dating service. als GMBH gevestigd in Luxemburg. Zij maken absoluut niet waar wat ze beloven, ze liegen over het aantal ingecshrevenen, je krijgt geen zicht op wie er allemmaal rondloopt, ze zijn veel en veel duurder dan andere bedrijven, waarvan we weten dat ze wel kwaliteit in huis hebben. maar het ergste is dat, als je besluit er niet aan deel te nemen dat je er niet meer vanaf komt. Ze blijven botweg iedere dag mails an je sturen en willen dat je allemaal protocols doorloopt. Wat je ook verzoekt het spammen, bekend van andere internet ongedierte gaat gewoon door. read full review »
Filled under: Services Location: Netherlands
SONY/VAIO SZ laptop
Mike February 16, 2009
Hi, Sony-Service in The Netherlands shows that SONY doesn't care of us, despite using business-class laptops assured with "on-site" guarantee pack, as you'll see in my recent experience I have (still not solved) described below. On 2nd December 2008 I claimed a failure on the FAN of my VGN-SZ4 laptop. Despite the "on-site next business day" guarantee pack I have, after one week, on 9th December2008, a mechanic came to fix it, and he broke the hard-drive flatband while working brutal and fast that he lost 2... read full review »
Filled under: Electronics Location: Netherlands
VitalAcaiBerry
Lyzi February 9, 2009
They are still running the scam. Even after I have told them not to be interested and that they only confirmed my order of the free trial. They still charged my account an additional amount. After contacting them and complaining about that, they just confirmed a week later a montly subsciption I never asked for. They say to contact them but the only reason is to try to get you to confirm. I you do not they just continue the scam. read full review »
Filled under: Services Location: Netherlands
pack of cialis 20 pills
henk teunissen February 7, 2009
I orderd (ordernr. T64-511524 1 pack of Cialis 20 pills x 10mg +4 extra; you sent to me 1 pack of pills 20mg + 4 extra! You make a mistake! I would like to hear of you what is the reason you sent pills x 20mg? I sent you already 2 e-mails but you don't answer me!! I hope you answer me directly now! Your faithfully Henk Teunissen read full review »
Filled under: Lifestyle Location: Netherlands
Pangeea Procurement Services
gharib petro f February 3, 2009
The owner of this company is refusing several years to pay me back the money we paid him in advance for a job he did while still working at another company. He tried to blackmail me to place new orders with him to get my own money back, he is believing that I forget that this is still pending, I might be old, but not crazy. So if you ever consider doing business with him, be very carefull ask commission upfront, do not believe the man, he tries to give you impression he is your friend, but at the end you are not paid and you can beg and beg. read full review »
Filled under: Business & Finances Location: Netherlands
RN # realarcadegamepass charging
r. gouvernante January 30, 2009
credit card charges still going on and on!!! this are bandits dirty stinking bandits(hang them high) read full review »
Filled under: Entertainment Location: Netherlands
ben mars
ben mars January 24, 2009
Hallo, I tried several times to stop my subscription, but it did not word. I do not know anymore my ID and password. Every month I get charged for 22, 95 euro under ref. +18885969 and +18885969279 Mlt. Pleas help me to stop this. Thanks in advance. Yours, Ben Mars read full review »
Filled under: Business & Finances Location: Netherlands
Sony Nederland B.V.(Cyber shot)
Sujit January 9, 2009
Gentleman, This complaint is about my recent bitter experience with Sony’s service franchise MBS E2E Services in Netherlands. I feel cheated by this company and request publishing this complaint in your website to make public aware about such fraud. I purchased one Sony digital camera (DSC-W35 Sr. No. 7702182) in June 2007 and the camera stop functioning w.e.f November 2008. So I took it to MBS E2E Service located in Sony premise at Schepol, Amsterdam. They took it and issued receipt. After 20 days they sent a letter to my... read full review »
Filled under: Services Location: Netherlands
TNT (TraXity/Express)
Ramana Kumar N January 7, 2009
My friend has sent a Parcel on 09-Dec-2008 from Netherlands to me(India). Still i did not receive the Parcel. The documents in the parcel are very very urgent to me. The TraXity/Express service has said initially that the parcel will be reached in 3-4 working days but it is still pending. ***This is the worst service i have ever seen***. If there is an chance to claim on TraXity/Express i would claim ten time the loss i am bearing i.e 2, 00, 000 INR. For reply's please mail to raman.nn@gmail.com read full review »
Filled under: Services Location: Netherlands
Surinam airways
Josephine Fabian December 24, 2008
5 pcs. wedding gowns, personal items :7 pcs, long pants, 2 dozzens panties, 8 pcs. bra, 1 microphone 1 remote control, 5 bottles vitamins, 7 pcs, t-shirt, 7 pcs blouses, slim card, medicines.rosary.1 pc, sandal read full review »
Filled under: Travel Location: Netherlands
Billinghlp.com
Servadac December 23, 2008
I have received this email: Dear Robbert Veen, We, the representatives of billinghlp.com Customer Support Center thank you for choosing us. This is to notify you that we have charged the needed amount of 29.95 EUR from your account since you have chosen recurrent charging for Eguidestore. Please contact us back if you have any questions or difficulties with our products or services. If You wish to cancel recurrent charges please follow step-by-step instructions listed below. NOTE: CANCELLATION OF RECURRENT... read full review »
Filled under: Business & Finances Location: Netherlands
pay-acwm.com
Hub Moonen December 15, 2008
My creditcard is illegaly billed. From march till now I am billed for 44.93 USD every month. Hub Moonen Angelastraat 36 6462 CG Kerkrade Netherlands hub-moonen@online.nl read full review »
Filled under: Business & Finances Location: Netherlands
Wowplv powerleveling
Arjan December 13, 2008
A few days ago I enlisted them to level an character for me on my account, two days later they inform me that I changed the password wich I did not. I found out the password was indeed changed but was able to change it back. When I logged into my account all my characters where looted clean all my money was gone and they even emptied the guild bank. I started a procedure against them via Paypal and I advice anyone who has problems with them to do the same. These sort of need to be removed from the internet before they make any more victims. read full review »
Filled under: Entertainment Location: Netherlands
Wilma Nijsten - Netherlands
Mike December 11, 2008
This person goes on public websites and purchases items and then refuse to pay. On ioffer, their username is "wnijsten" and you will see that they are a zero feedback "buyer" that goes around buying things and not paying so that the sellers will have to pay listing and sales fees for something that was never paid for. Be aware that if you sell on ioffer, you probably will not receive your money. Since sellers have lost most of their rights on online auctions, their only recourse is to post their bad experiences here. We hope... read full review »
Filled under: Websites Location: Netherlands
ahmed jewad
ahmednj12345687 December 8, 2008
i paid you 10 euro + vat to recharge my account under the user name ahmednj12345687 but nobody recharge my accont and i dont know where is my money now. The money sent through internet banking to the address mentioned in your website here is all information copied from the bank account about the said payment date 01-12-2008 account number 63.70.35.143 Betamax GmbH and Co.KG payment for credit of justvoip of 10 euro with Vat -11, 90 EUR could you answer me on my e-mail a_n_jewad@yahoo.com regards ahmed jewad read full review »
Filled under: Business & Finances Location: Netherlands
billinghelp.com
November 29, 2008
Billinghelp.com are collecting money from my account and i don't know where it's for. read full review »
Filled under: Services Location: Netherlands
Freelotto / Kevin J. Aronin
November 28, 2008
Freelotto is a scam! I have been receiving numerous notifications of me winning 1.000.000 US Dollars. Of course, it's only a scam to get me subscribed to their 'service' which costs 14, 99 USD/month and which never pays out. Lucky for me, I wasn't as naive as to really provide any of my account-info or I would have been a lot poorer than i already am. However, there is no unsubscribing from their 'services'. I hope that I'll one day meet MR. Kevin J. Aronin (or whatever his real name is) in... read full review »
Filled under: Websites Location: Netherlands
Valleydebit
November 23, 2008
Nov. 01 + 02 Valleydebit charged my credit card for charges unknown to me and I cannot find a site of Valleydebit to complain or request information read full review »
Filled under: Business & Finances Location: Netherlands
????
November 20, 2008
i'm debit on my account by usd 29, 95 or in euro 22, 76 on the 16 th of october this year the subscription is sensible-hlp.com 267-417-0320 ISR i do not know what this is, so i want to cancel imidiatly this subscription j.p.schippers read full review »
Filled under: Business & Finances Location: Netherlands
downloadprofessional.com
November 17, 2008
Under the guise of offering for purchase of a documentary film, I found that after making a $4, 87 payment I was then forwarded to a porno site called megadownloadpass.com. Also, I received a an email stating that I would be charged $39.73 in 3 days. I went to the website receive-help.com to explicitly cancel this subscription I never asked for but I feel that they will charge my card anyway. Obviously, the title what I was looking for was not available. Please undertake action against these scammers. read full review »
Filled under: Business & Finances Location: Netherlands
E.A.A.S
November 12, 2008
Sir, i hve got an email regarding that i have won a cash prize. Kindly confirm it. read full review »
Filled under: Business & Finances Location: Netherlands
clickbankst
November 9, 2008
my free trial for AVG ended and i clicked to pay for full version and it seemed ok only it said AV Gaurd after it had all been down loaded i found it was from security solutions not grisoft this is the down load address given http://members-site.net/software/avg.exe i have asked for my money back under the 60 day money back gauentte but just get automated message (or they are not listening) telling me to delete the antivirus software on and load from the address above, after telling them 3 times my request i get the same message back read full review »
Filled under: Entertainment Location: Netherlands
Shamanic Extracts
November 6, 2008
Shamanic Extracts is not suspicious company. I am a long time customer of Shamanic Extracts and I have never been ripped-off by this company and the rip-off that have been made seem to be the work of their compatition trying to lure people away from what is an otherwise trustworthy buisness. I personally use their company a few times a month and have allways recieved a quality product and in a timely mannor with the exception of the past few months as they were having server issues and my support tickets were not being responded to so I... read full review »
Filled under: Websites Location: Netherlands
Netpaygate.com
November 4, 2008
Good day, Netpaygate has charge me fore a subschyption. I open't a acount at Incredible Support. And canceld it the same day and the charged me 1dollar Dear Maurice, Thank you for contacting Incredible Support. I have double checked your account charges and I assure you that it will just be a $1.00. Regards, g-nel Incredible Support Later that mond i get a bill frome Netpaygate fore 23, 73dollar two times. I din't now that i had a subscription whit them. Bud it was in the licance... read full review »
Filled under: Business & Finances Location: Netherlands
Poaa.nl - poaa.com
November 1, 2008
The fiasco with POAA.nl an internet business based in Breda, the Netherlands began in June 2008. I spent quite a lot of money with them 959 euros on light fittings. Needless to say they never arrived! Initially they pretended they had sent them - but every time I asked for tracking details or for the contact details for the freight company they claimed that they couldn't provide them to me but were dealing direct with the carrier. I had paid using paypal so thought that, at least if the goods don't turn up, I have back up... read full review »
Filled under: Services Location: Netherlands
Liablelimited
October 29, 2008
Bryan Lee of Liablelimited tried to convinced me on selling his mobile phone. Though i checked his confirmation on any obvious unrelevant trading policy on his company, he can convinced me very well. Luckily, a friend of mine found articles in google stating stories of his fraud business. I hope this kind of fraud people can be taken care by police soon. Thank you very much. read full review »
Filled under: Electronics Location: Netherlands
KPN
October 11, 2008
I had took internet connection & telephone service from KPN and used for 6 months then, canceled after 6 months, as was moving to another city. I sent there help desk many email to cancel the services & called them a lot of time. But everyting in vain, now its 10 months since I canceled or requested to cancel the service since i last used, but they are still charging money from my account. Few weeks back I called there headquarters as got tired & tried all ways that an English speaking person can try. I talked to a lot of people... read full review »
Filled under: Services Location: Netherlands
Rn.Realmusic
October 10, 2008
I just found out I am paying 11.99 per month for something I am not aware of I ever autorised to do so! Please advise and stop. read full review »
Filled under: Business & Finances Location: Netherlands
Makelaar
October 2, 2008
Keus Makelaardij in ede I rented an apartment through this real estate agent in te city of Ede in the Netherlands where they run their business. The first thing they did was asking me for one month rent deposite money plus the first month rent to be paid to them IN CASH, which sounded strange to me as it is not common in the Netherlands. I did not meet the house owner as they are handeling everything. Regardless the high, nonlogic rent and regardless that I rented a funished house WITHOUT a TV; the most painful part was that they did... read full review »
Filled under: Business & Finances Location: Netherlands
lottoshop.com
September 30, 2008
Also these guys if they make a mistake they will not correct there mistake. When they gave me the info of what card they charged my numbers to the gave me someone else is credit card numbers. When they also do there mistake they say oh sorry and if you got anything else to ask us feel free to email. They say in there deal about how they will take care of a customer like king or queen they have not done none of that at all. That is why I am trying to find out if anybody else has had problems with these guys. Also I had submitted to them some... read full review »
Filled under: Websites Location: Netherlands
Seats and Sofas
September 29, 2008
Recently, I needed to buy a new suite of furniture. I was persuaded to try Seats and Sofas, instead of looking at the more reputable shops. What a mistake. The service was so-so, and noone cared to point out to me that transport, in case of the product being faulty, as it became within two or three weeks of non-intensive use, was to be paid - not as one would expect, by the seller of faulty goods, but the buyer, I can only say that I am disgusted at such lack of care, daring to sell such shoddy products, and expecting the buyer to... read full review »
Filled under: Home & Garden Location: Netherlands
Kuwait airways
September 28, 2008
I have sent four baggages from Trivandrum(India) to Amsterdam 30th of August. Still i didnt receive them and there is no response from the local handling agent. The airway bill number is 229 44235564. read full review »
Filled under: Travel Location: Netherlands
MICROSOFT WINDOWS XP [awards@microsoft.com]
September 20, 2008
I received the following email: is this a scam? Yes, I think so so please beware! Microsoft Corporations: Customer Service New London Road, Chemsford FILE REF: HL/5564/06/07/MICS BATCH: MC11/834/5PDH /EU Dear Winner, It is obvious that this notification will come to you as a surprise but please find time to read it carefully as we congratulate you over your success in the following official publication of results of the E-mail electronic online Sweepstakes organized by Microsoft, in conjunction with the... read full review »
Filled under: Websites Location: Netherlands
Euro-Afro Asian sweepstake Lottery an Affiliate Foundmoney International
September 12, 2008
E.A.A.S Lottery Headquarters Customer Service 580 N. Tenth Street Sacramento, CA 85914 Euro - Afro Asian Sweepstake Lottery an Affiliate of Foundmoney International Arena Complex Km 18 Route de Rufisque I.P.P Award Dept Amsterdam Netherland. Dear Sir/Madam We are happy to inform you that you have won a prize money of US$250, 000.00 (TWO HUNDRED AND FIFTY THOUSAND UNITED STATES DOLLARS) IN CHEQUE. for the month of SEPTEMBER 2008 lottery promotion which is organized by YAHOO!. Annually YAHOO! gather all the... read full review »
Filled under: Websites Location: Netherlands
FlashmXTemplates.com
August 30, 2008
I bought a flash template, they refused to deliver it and they still charged my PayPal Account. I requested a full refund but I received none. A dispute has been filed by my with PayPal. Their excuse for not delivering is that my IP address did not match the region of my billing address. However, if fraud was their concern, they should not have billed my PayPal account. read full review »
Filled under: Websites Location: Netherlands
Vodafone NL
August 28, 2008
Since May, Vodafone obstructs all access to data usage/credit information for Dutch mobile internet and telephone subscribers, making it near impossible to stay within limits. At the same time it is impossible to get a detailed specification of the invoices that are mostly bigger than usual. To this moment, Vodafone still advertises on the Vodafone.nl website that we can always check our data usage/credit and get invoice details via MyVodafone. Our complaints via email, telephone and letter were to no avail. Vodafone argues that it... read full review »
Filled under: Services Location: Netherlands

RECENTLY UPDATED REVIEWS

Ultimate drain care accessories at your doorstep
Best digital marketing company
amazon-kindle-support
Top Personal Injury Law Firm | Best Beverly Hills Injury Lawyers
Tasty Tweets

REQUESTED REVIEWS

REVIEWS BY CATEGORY